النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

اینم بیرون رفتن النا خانم

1389/11/30 20:44
نویسنده : مونا اسکویی
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پریشب بابا سعید میخواست بره از تو ماشین دستگاه فکس رو بیاره بالا اما تو نذاشتی !!!!همش میگفتی من من من من من !!!

اینقدر گریه کردی تا لباس تنت کردیم و بردیمت ددر

فقط ۱۵ دقیقه ددر رو دیدی!!!! بعدش شیر خوردی و خوابیدی

همش تو بغل مامان بودیدست مامان خیی درد گرفت آخه تو خانم شدی! بزرگ شدی!!

۱ ساعت تو ماشین خواب بودی اما همین که رسیدیم تو پارکینگ بیدار شدی

و تا ساعت ۲:۳۰ صبح بازی میکردی

من و بابا سعید خوابمون میومد

تا صبح هم چند بار بیدار شدی و گریه کردی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلچهره
30 بهمن 89 19:22
سلام النای نازی دارید ، ایشالله همیشه همیشه سلامت و شاد باشه در کنار بابا و مامان خوب و مهربونش.آمین من و گلچهره خیلی خوشحال شدیم که به ما سر زدید