النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

یه شب خوب با مهمونای خوب

1391/8/26 22:05
نویسنده : مونا اسکویی
3,742 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خاله مهدیه .ویانا . عمو مهران . خاله شقایق . سوژین . عمو ایمان اومدن خونمون

بار اول بود میومدن خونمون. ما خونشون زیاد رفته بودیم. جای همه ی دوستان خالی.

النا جونم با دوستاش هم بازی کردن هم جیغ زدن و خوشحالی کردن هم دعوا و گریه

اما خیلی بهشون خوش گذشت.

من هم براشون تو اتاق سفره پهن کردم و زودتر از ما شام خوردن

چند تا عکس از اشکها و لبخند ها انداختیم.

و اتاق بمب خورده!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه قنبری
27 آبان 91 0:19
ماشالله چه قدر خوشگله
دخمـــــلی
28 آبان 91 2:10
امروز روز تولدته عزیزم... مصادف با سوم محرم سال91وشب حضرت رقیه...ایشاا..هرجاهستی حسینی باشی مبارک باشه گلم
مامان علی خوشتیپ
28 آبان 91 8:06
تولدت مبارک عزیزدلم...الهی 120 ساله بشی
مامان ماني جون
28 آبان 91 15:43
النا جون تولدت مبارک گل قشنگم
مامان مهسان
29 آبان 91 20:28
سلام عزيزم تولد دخترتم مبارك.جشنشم خيلي خوشگل بود .
مامان شینا
1 آذر 91 7:37
شادی
2 آذر 91 12:43
کاملا معلومه که ادم عقدهای هستی و خیلی هم شلخته چند تا دونه بشقاب توی چند تا دونه بشقاب توی خونه ات نداری که واسه یه تولد مسخره سبک مجبوری بشقاب یک بار مصرف بزاری یا شعورت نمیرسه که بشقاب یه بار مصرف کار بردش کجاست
بعدشم این بچه زشت چه چیز خاصی داره که نشونشم میدی مثلا میخوای بگی از داشتنش خوشحالی مردم از این خیلیییییییی بهترشو دارن ولی متواضعن اونوقت تو فقط برات متاسفم که فکر کردی با این بچه میمونت دنیا رو فتح کردی ؟!!!



جوابی ندارم!
جوابت رو میزارم بعهده ی دوستان گلم

المیرا
8 آذر 91 0:52
سلام عزیزم خدا این فرشته ماه و براتون حفظ کنه من هم خیلی دوست دارم یه همچین سایتی داشته باشم ولی هیچ اطلاعاتی ندارم میشه خواهرانه کمکم کنی از کجا شروع کنم و هزینه هاش ومشکلاتش چقدره ببخشید که مزاحمت شدم اخه هیچکی رو ندارم ازش سوال کنم ممنونم


سلام عزیزم. من حرفی ندارم. فقط تو خصوصی برام آدرس ایمیلت رو بزار تا برات میل بزنم
مامان گیسوجون
11 آذر 91 13:48
این شادی نترکه از حسادت ؟؟؟؟؟؟؟؟ ما که خوب می شناسیمت و می دونیم چه خانمی هستی و چه جیگری خدا بهت داده
چشم بد ازش دور باشه الهی ببوسش عشق منو


جیگرتو مونا جونم. عاشقتمممممممممم
مامان ماهان
25 آذر 91 15:07
واقعا نمیدونم چی بگم عجب آدمهایی پیدا میشن
با این حرفهایی که میزنه کاملا همه میشناسنش

چه کیک خوشگلی عزیزم مبارک باشه عزیزممممممممممم


مرسی نرگس جونم. ماهانم رو ببوس
مامان سهند
29 آذر 91 14:22
سلام به مونا جون و النای نازش، همیشه خوش باشید و خرمممممممممم، موناجونم دختر نازمون رو از طرف من ببوس، و تولد خوشگلش رو هم بهش تبریک بگووووووووو
سبا
26 اسفند 91 16:15
خوشبحال دختر قشنگی مثل النا خانوم که پدرومادر به این خوبی ای داره! خدا براتون حفظش کنه