النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا جونم با گرمای تابستون

1391/4/25 19:21
نویسنده : مونا اسکویی
3,885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

 

این روزا خیلی هوا گرمه و توی روز با اینکه کولر روشنه اما خونه خیلی گرمه!

 

اما مامان سعی میکنه همش میوه های آبدار و خنک بهت بده که اذیت نشی.

 

عاشق هندونه و طالبی و انبه هستی. برات خورد میکنم و میزارم جلوت. خودت دونه دونه میزنی به چنگال و میخوری. میگی خودم بلدم.

 

این تاپ و شلوارک هم بابا جون از تبریز برات خریده.خیلی خنک و خوبه و خیلی دوستش داری.

 

 

 

 

راستی بگم که دخترم چند روزی هست که دیگه پوشک نمیشه و خودش میره دستشویی.بابا جون براش سه تا شورت با عکس باربی خریده که خیلی دوستشون داره.

 

اما روزی سه یا چهل بار دستشویی میریم و هر بار هم باید بشورم و خشکش کنم و حتما" دستهاشو با صابون بشوره.

 

توی خونه با دوچرخه ات هم خیلی بازی میکنی و از وقتیکه مادر یادت داده خودت پا بزنی خیلی خوشگل دوچرخه سواری میکنی.

 

 

 

 

اما کف پات درد میگیره و بعد از یکم دوچرخه سواری رو زمین میشینی و کف پاتو میمالی.

 

 

 

 

وقتی به یه جایی گیر میکنی پیاده میشی و دوچرخه ات رو جابجا میکنی و دوباره سوار میشی.

 

اما بگم از حرف زدنت که خیلی بهتر شده. خیلی قشنگ تر حرف میزنی و بعضی وقتا دلم برات غش میره عسل مامان.

 

شبا با بابا سعید میریم بیرون میگردیم. اما نزدیک خونه که میرسیم میفهمی و اینقدر جیغ میزنی تا ببریمت پارک.

آخه توی روز خیلی گرمه و خودت میگی که پارک بسته است. اما شب باورت نمیشه که هنوز بسته باشه. اما موقع برگشتن بخونه دیگه اذیت نمیکنی.

 

اما جدیدا" به حرف مامان گوش نمیکنی و خیلی عصبانیم میکنی. تصمیم گرفتم برای اینکه نه تو اذیت بشی نه مامان آزاد بزارمت تا جایی که خطر نداشته باشه. خیلی اذیت میشم اما سعی خودمو میکنم.

 

میدونم همه ی اینا مال سنته و خانم شدی و استقلال خودت رو میخوای. همش میگی خودم بلدم. مال خودمه. اما یه جاهایی دیگه صبرم تموم میشه!از خدا میخوام که به همه ی مامانا صبر زیادی بده به من هم بده!

 

بقیه ی عکس ها رو هم میزارم تو ادامه ی مطلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

بابای ملیسا
25 تیر 91 22:59
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامان سهند
26 تیر 91 14:58
سلام عزیزم خوبی موناجون؟؟؟ این وب جدیدمه خوشحال میشم پیشم بیایننننننننن
مامان مانی جون
26 تیر 91 15:51
منم میگم آمین بوووووووووس واسه خانم کوچولو و مامانش
زهره مامان آریان
28 تیر 91 1:23
افرین عسلم که دیگه پوشک نمی پوشه. وای امان از خودکفایی این وروجک ها
مامان گیسو جون
28 تیر 91 14:03
سلام عزیزم خوبی ؟ خاله قربونت بره النا جونم که خانم شدی دیگه خودت می ری دستشویی ای خداااااااااا بخورمش من این خوشگلمو مونا جونم تولد همسرت هم مبارک الهی120 سالگیشو جشن بگیری
محمدحسین عشق جاودان
28 تیر 91 18:27
سلام گلاي مهربون .الهي که هميشه شادي باشه براتون .روزهاي خوب و خوشي براي شما آرزو دارم . ماه رمضون ما رو از دعاي خيرتون بي نصيب نذاريم محتاج محتاجم
مامان ماهان
1 مرداد 91 8:36
به به النا جونم چقدر ناناز شدی گلمممممممممم چه دوچرخه ای خوشگلی هم داری میبینم که مستقل شدی افرین گلم ولی حرف مامانی رو گوش کن باشه
رضایی
1 مرداد 91 19:02
واقعا بی غیرت هستیدعکس دختر لخت تو سایت کذاشتید توف به غیرت باباش...
مامان سلدا
3 مرداد 91 13:49
سلام خوبی خانومی دخملت خیلی نازه خدا حفظش کنه ماشاالله کلی هم بزرگ شده الهیییییییییییی
مامان شينا
3 مرداد 91 15:00
منا مامان یسنا
4 مرداد 91 15:33
مامانی سلام تصمیم درستی گرفتید ازادی النا رو میگم.دوست دارم
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 12:33
هدیه جووووووووووووووون
6 مرداد 91 13:17
سلام افرین النای ناز استقلال یافتنت مبارک مامان مهربون هم خسته نباشه
رضایی
7 مرداد 91 22:56
ببخشید من که قصد توهین نداشتم ولی چون دختربود اره....اینترنت که جای عکس شخصی نیست باهوش>


فقط گذاشتم دوستانم هم ببینن و متوجه بشن آدمای مریض خیلی زیادن!
رضا
7 مرداد 91 23:24
سلام مامان النا ماشااله همه خوش تیپ هستید..توفامیل یه دختر با اخلاق خوب برای ازدواج بامن جور کن....متشکر

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل مارا به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
فغان کاین لولیان شوخ شیرین کار شهرآشوب چنان بردند صبر از دل که ترکان خوان یغما را
زعشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را
من از آن حسن روزافزون که یوسف داشت دانستم که عشق از پرده عصمت برون آرد زلیخا را
اگر دشنام فرمایی و گر نفرین دعا گویم جواب تلخ می‌زیبد لب لعل شکرخا را




خوبه مشخص شد کی مشکل داره!!
فقط همینو میخواستم بقیه ی دوستانم ببینن.
واقعا" که متاسفم
الهام مامان رامیلا
10 مرداد 91 0:31
سلام مونا جان خوبی ای جانم به این دخلمی با این تیپش من و کشته آفرین که خودش همه کارهاش رو میکنه
تولد بابای هم مبارک باشه
راستی مونا جان تو کامنتها یه کامنت دیدم که خیلی مسخره بود چه آدم بی شعوری واقعا که نمی دونم چی بگم احمق اعصابم رو خرد کرد


مرسی الهام جونم. میبینی با چه آدمای مریضی سر و کار داریم. از قصد گذاشتم تا همه ببینن.
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 11:46
سلام . عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
نویسنده
14 مرداد 91 14:46
sslam,mishe beporsam ghad o vazne elena joon cheghadre?
هاله
14 مرداد 91 17:24
مه رخ
16 مرداد 91 16:40
دلم واستون تنگ شده بوووووووووووووووووووود النا رو ببوس خاله
مامان آتین
16 مرداد 91 19:50
خداااااااااا جیگر این دخمل ناز و خوش تیپو برم من فدای دوچرخه سواریش می بوسمتوووون
مامان النا
17 مرداد 91 13:56
سلام گلم دخترتون خیلی نازه به من هم سربزن
مامان وندا
20 مرداد 91 15:59
salam cheghadr elena joon khanoomo khoshgel shode
الهام مامان رامیلا
24 مرداد 91 14:19
سلام به دوستای خیلی خوبم خوبید خوشید سلامتید النای خانمم خوبه راستی با کلی عکس اپیم بیا منتظرتم
زهره مامان آریان
30 مرداد 91 2:12
عیدتون مبارک. نماز روزه هاتون قبول
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 2:05
کجایی مامانی؟؟؟؟؟؟